Hvorfor vælge Køge trafikskole ?

lokal køreskole, lokale kørelærere

Det at tage et kørekort første gang er en stor ting for langt de fleste. Det at få lov at køre bil er en stor del af livet, og derfor også noget meget vigtigt, som de fleste af os elsker.

Derfor skal det at tage sit kørekort også være en sjov og god tid, hvor man lærer en masse, og bliver en god og sikker trafikant.

Bor du i områderne omkring Køge, Herfølge, Vallø, Strøby egede, eller i en radius af 10 km omkring køge, så får du her en køreskole der er lokalt forankret i området, og du kan risikere at møde din kørelære i det lokale supermarkede, eller center.

Vi har kun små hold med få elever på, hvilket betyder at du vil opleve en meget mere personlig undervisning, end på de store køreskoler.

Vi har, og bruger alt det nyeste udstyr i vores undervisning, men vi bruger også en masse af de gammel kendte metoder, såsom undervisning på tavle, video undervisning hjemme, og bliver du syg er der mulighed for hjemmelæsning.

Lidt om mig

Jeg hedder Louise, jeg er 40 år gammel og har 7 års erfaring som kørelære. Jeg har tidligere kørt for køreskoler i Ballerup, København, Nordsjælland, Roskilde og Køge. Men da jeg bor og lever i Køge, var det i sommeren 2022 tid til endeligt at vælge kun at hellige mig min egen by, Køge.

Jeg er en rolig tålmodig og glad kørelærer, og mit mål er at sørge for at der kommer en glad person ud i den anden ende med et kørekort, og som samtidig med at have haft en rigtig god oplevelse, også er blevet en dygtig og sikker billigst.

I sidste ende handler det jo aller mest om sikkerhed.

Mit ultimative mål er, at give mine elever en oplevelse af tryghed, givet af en passioneret kørelære der går op i sit arbejde, og som ligger kvalitet, tryghed og humor i det, uden at gå på kompromis med sikkerhed.

Jeg er oprindeligt uddannet skræder, og har siddet og syet i mange år. I en periode valgte jeg at prøve noget nyt, og blev uddannet til at transportere handikapede mennesker. Men drømmen om at blive kørelære havde jeg, og i 2015 sprang jeg så ud som nyuddannet kørelære, og har elsket det lige siden. I 2021 blev jeg også uddannet som Køreprøve sagkyndig ved færdselsstyrelsen, så jeg ved hvad der skal til for at bestå....